Costul neimplicarii oamenilor - Noul Tip de Leadership

Veridice 414: Costul Dezamăgirii Oamenilor

Bine v-am regăsit! În săptămânile trecute am discutat depre noul tip de leadership și cele 4 mari provocări ale sale: dezangajarea, dezorganizarea, dezinformarea și deziluzia. Episodul trecut a detaliat costul neimplicarii oamenilor și puteți afla mai multe despre toate cele 4 provocări în cartea Revoluția Sensului a lui Fred Kofman.      Astăzi vorbim[…]

Costul neimplicarii oamenilor - Noul Tip de Leadership

Veridice 413: Costul Neimplicării Oamenilor

Vorbeam săptămânile trecute despre o nouă paradigmă de leadership și rolul acesteia în eforturile de restructurare, reorganizare, reașezare sau adaptare a companiilor la noile realități. În acest episod vom discuta despre cele mai complexe provocări pe care liderii trebuie să le rezolve în organizațiile pe care le conduc pentru a oferi șanse acestora la supraviețuire[…]

Companiile romanesti au nevoie de oxigen si repede

Veridice 412: Cum Funcționează Noul Tip de Leadership

Am vorbit în episodul precedent despre o nouă paradigmă a leadership-ului care are la bază concentrarea pe oameni și care ne asigură sentimentul că viața noastră capătă sens acolo unde ne desfășurăm fiecare activitatea. Această nouă paradigmă ar fi benefic să fie inclusă în eforturile de restructurare, reorganizare, reașezare sau adaptare a companiilor la noile[…]

Viitorul afacerilor și angajaților în următorii ani

Veridice 411: Noul Tip de Leader

O cale de reașezare, reorganizare sau restructurare a companiilor este aceea de a face lucrurile diferit față de cum le făceam anterior pandemiei. De exemplu, un nou tip de leadership care mai întâi se concentrează pe oameni și abia apoi pe indicatorii financiari precum cifra de afaceri sau marja de profit.    Provocarea schimbării[…]

Ghid pentru Supraviețuirea Economică (1)

Veridice 410: Cum Funcționează Planul de Restructurare (2)

În episodul trecut, am prezentat câteva detalii din ghidul elaborat de Turnaround Management Association care are în vedere implementarea unui plan de restructurare în 4 etape de către companiile care trec prin momente dificile. Și în această perioadă nu sunt deloc puține. Săptămâna trecută am detaliat negocierea și implementarea moratoriul public/privat, dar și analiza impactului[…]

Ordonanța Insolvenței - Soluții sau Noi Probleme? | Veridice Episodul 207

Veridice 409: Cum Funcționează Planul de Restructurare (1)

Restructurarea, rearanjarea, reorganizarea sau cum mai poate fi numită această operațiune, este un aliat valoros pentru companiile care trec prin momente dificile sau crize acute și caută soluții pentru a merge mai departe, cum este cazul pentru multe afaceri in aceasta perioadă marcată profund de pandemia de COVID 19. Că vorbim de restaurante care abia[…]

Relatia dintre companie si angajati intr-o continua transformare

Veridice 408: Bune Practici – Fuziuni și Achiziții

În episoadele anterioare am discutat despre fuziuni și achiziții din perspectivele vânzătorului și cumpărătorului. Astăzi vom discuta despre câteva bune practici pentru ambele părți care pot asigura succesul tranzacției.    În cazul cumpărătorului, abordarea companiilor de interes trebuie făcută cu maximă diplomație. Este recomandabil să cunoaștem bine contextul în care se află fiecare dintre[…]

impozitarea cladirilor pentru persoane juridice (1)

Veridice 407: Etapele Cumpărării – Fuziuni și Achiziții

În episodul anterior am discutat despre motivațiile, obiectivele și criteriile deciziei de a cumpăra o companie. Astăzi vom discuta despre etapele procesului de cumpărare. Ca și în cazul vânzătorului, denumirea etapelor este aceeași ca și pentru cumpărător, respectiv: pregătire, implementare, negociere și finalizare. Însă conținutul acestora este puțin diferit.    În etapa de pregătire[…]

Analiza Veridio: OG 6/2019 - Primii pași în restructurarea financiară

Veridice 406: Perspectiva Cumpărătorului – Fuziuni și Achiziții

În episoadele anterioare am discutat despre etapele și durata procesului de Fuziuni și Achiziții din perspectiva Vânzătorului. Astăzi vom discuta despre oportunitățile și provocările Cumpărătorului, ca investitor strategic.    Să începem cu motivațiile deciziei. De cele mai multe ori este vorba despre diversificarea serviciilor sau piețelor de desfacere, optimizarea financiară sau operațională a companiei,[…]

Companiile romanesti au nevoie de oxigen si repede

Veridice 405: Durata Etapelor – Fuziuni și Achiziții

Săptămâna trecută am discutat despre cele 4 etape principale dintr-o tranzactie de M&A. Astăzi discutăm despre durata acestora. Nu există o perioadă standard, dar practica a dovedit că durata medie a unei tranzacții este de 6 – 12 luni, uneori și mai mult.    Pentru exemplul nostru luăm în considerare un scenariu de vânzare[…]